Baglasan Durmaz!

Doğadan zevk alan, hayatın tadını çıkaran dostlar topluluğu…

Archive for January, 2011

Avlakkaya

16 Ocak 2011
Armağan Başlı
Faruk Ildız
Levend Kılıç
Tevfik Başlı
Fikret Uçar

Ekibimiz sabah saat 10:00’da Batıkent’de buluştu. Faruk Agabeyin dört çekerine doluşup yolda kurduk günün planını, Eskişehir’in diğer yönüne doğu tarafına yollandık. Önce köy fırınından nar gibi kızarmış scooter motosiklet tekerleği boyutunda bir ekmek ve tavsiye edilen kasaptan sucuklarımızı aldık. Muttalıp, Hekimdağ sonrası sardık dağlara. Rotamız Avlakkaya mevki veya Fatoş Hanımın çiftliği olarak da anılan bölge. Güzel bir yürüyüş, minik şelaleler ve heykelimsi kayalar arasında doğanın keyfine vardık. Molamızda sucuk,çay, aromalı filtre kahve, meyva gibi dünya nimetlerini tatdık. Üç kişi çıktı karşımıza, makosen ayakkabılı elinde naylon poşetli. Üstünde bulunduğumuz arazinin tapu sahibi olduğunu söyledi en yaşlıları, bu yörenin maden’ini işlettiğinden ve çıkan malzemenin kalıp işinde kullanıldığından sözetti. Kalın salıcakla diyerek ayrıldık.

Geldiğimiz yoldan huzur dolu bir yürüyüşten sonra aracımızın yanına geldik, bir çay molası da burada verdikten sonra Pazar gününün kalanını yaşamak üzere huzur ve mutlulukla evlerimizin yolunu tuttuk…