Baglasan Durmaz!

Doğadan zevk alan, hayatın tadını çıkaran dostlar topluluğu…

Musaözü-15/01/2012

15 Ocak 2012
Levend Kılıç
Fikret Uçar
Barış Sütken

O her şeyin başlayıp, her şeyin bittiği mutlak huzurun rengi kaplamıştı dört bir yanı. Bembeyaz bir sabaha uyandık, ekip biraz eksik bugün, rotamız Musaözü Göleti ve çevresi. Gölete vardığımızda çevredeki taze kar ve yer yer donmuş yerler su üzerindeki mat ve parlak yansımalarıyla bizi büyüledi. Arabamızı çeşme yanına park ediyoruz. Biraz tırmanıştan sonra tepeye ulaştık, manzara harika Batıya doğru Kütahya, Doğu’ya doğru Eskişehir pırıl pırıl. Hava yürümeye çok uygun, huzurlu  ve dingin beyazlık içinde karın hışırtısıyla yürüyoruz, kar taze olduğundan ayağımızın altından kayıveriyor. Bir ara 100-150 metre ileride bir avcıyla karşılaştık uzaktan selamlaşıp yolumuzu ve yönümüzü belli ettik. Tepede güzel bir orman yolundan yürüdükten sonra kıvrılıp inmeye başladık. İlginç bir tarla çıktı karşımıza, olabildiğince beyaz, saf ve el değmemiş… Yamaca doğru tırmanmaktan kendimizi alamıyoruz tarlanın üstünde. Hafifliyoruz sanki arınıyoruz, kanatlanıp uçacak gibiyiz. Ufkumuz bembeyaz, gölgeler yok olmuş. Tam ortasında durup bir çay içiyoruz, mutluluk budur diyoruz. Ardından göletin yanından kıvrılarak çevresinde dolaşıyoruz, üstümüzde ördekler uçuyor selamlıyoruz onları, gözümüzle seviyoruz herbirini. Çevresinde dolaştığımız suyun üzerindeki yansımaları, buz tutan bölgeleri hayranlıkla izliyoruz. yaklaşık 2 saat 15 dakikalık yürüyüşümüz çevrede oluşturduğumuz büyükce bir çemberin ardından başladığımız yerde sonlanıyor. Göğsümüzde günün huzur ve teriyle evlerimize yönleniyoruz…

Both comments and pings are currently closed.